Monday, May 21, 2007

Ipostaze

alexa




am fost cuminte

8 comments:

Anonymous said...

Ultimele 2 imi plac, faine!

Unknown said...

10x, Cristi

Anonymous said...

papuci hipnotici in picioarele unei domnisoare cu ochi maari si zambet larg.
va mai amintiti cercul ala cu dungi in spirala pe care il foloseau iluzionistii in "hipnoza" prin filmele vechi...?
Si acum intrebare - ce iti ia mintile mai repede, papucii sau privirea?
It's something else...

Unknown said...

da, da... papucii sunt discriminaţi - o singura poză... expresivitatea feţei nu o pot contesta. Greu de ales din afară... Eu m-am bucurat să apăs butonul aparatului :).

Anonymous said...

1 si 4 plac mie cel mai mult :)

Spor!

Unknown said...

Mulţumesc, Vald.

andrepo said...

leo e cam greu sa comentez toate pozele, dar imi plac la nebunie. irizatia de verde scoate foarte bine in evidenta personajele si le da atmosfera. ai prins si cateva detalii...

Unknown said...

Mulţumesc Andrei.
Ai dreptate, "personajele". Şi eu am avut senzaţia asta de diversitate în ipostaze.