Monday, June 16, 2008

Chiar le pasa?!?


Sigur ca le pasa, dar de cine si de ce?
Un alt scrutin in care am avut de ales intre doua rele pe cel mai putin rau. De data asta mi-am anulat votul. Cui sa-i dau votul meu si de ce?!? Ca sa-i legitimez in ale furtului?!? Independentului rosu, Oprescu? Mult prea obedientului, Blaga? Argumentele din campanile de genul “ba pe-a matii!”, “omul lu’ bunicutza” sau “catzelu’ marinerului”, “autostrada suspendata’n bloc” sau “mai putin cu 50% in trafic” (by the way, de unde stie el cat stau eu in trafic ca sa-si puna semnatura pe asa ceva?!?) si multe alte cretinatati - nu ma conving. La fel cum nu ma ating acuze de genul: “esti unul dintre cei care au lasat Bucurestiul pe mana comunistilor, pentru ca ti-ai anulat votul!”. Sa fim seriosi, de 18 ani de zile comunistii sunt tot peste noi, indiferent de culoarea pe care si-au tras-o, de ei oricum nu am scapat, pentru ca ne-au pacalit mereu sa-i legitimam prin vot. Eu am ales de data asta sa nu legitimez un rau.
Sigur ca le pasa, dar de cine si de ce?
Un roman revoltat

No comments: