Friday, August 16, 2013

nu vreau

Iar daca am timp si nu postez inseamna ca nu vreau. Multa vreme nu am stiut sa spun "nu". In timp am fost invatat si m-am invatat sa spun nu. Mai greu, e drept, dar am invatat. Acum e doar un simplu reflex. Trag aer in piept si incep inevitabil aproape orice raspuns cu "nu", "nu se poate", "nu e bine asa", "nu vreau"... Apoi trantesc argumentele.

Teoria ca teoria... dar practica m-a invatat sa fiu... delicat.
Teoretic ar trebui sa incep cu un "vai, ce minunata idee, foarte tare, extraordinara bla bla, bla bla, etc... DAR - aici urmeaza argumentul si apoi, inevitabil, momentul in care e trantita concluzia: "nu e bine!" 
Practic m-am invatat sa fiu delicat. Sa ne intelegem - delicat ca un smirghel. Incep cu "nu", spun de ce "nu", aduc alte variante si scap de "bla-bla-ul din teoria piaristica". Timp salvat.

Si fac asta asta mai ales cu mine. Sa postez? Trag aer in piept si-mi autotrantesc un mare "Nu vreau". Cu diverse texte si pretexte ca argument.


Desigur, exista si "da, vreau!" Cand, dincolo de litere, sunt texte in pretexte.


No comments: