Monday, October 8, 2012

alergatura de toamna tarzie












20121006 121607 from horoabe on Vimeo.


















Alergatura de toamna tarzie / din galaxia lu' s3. 
Da, am facut poze si am filmat cu telefonul.
Pe scurt: daca nu ati recunoscut din poze pe unde am alergat - busteni - babele - omu - valea malaiesti - malaiesti - take - pichetul rosu - poiana izvoarelor - gura diham - busteni.
Cam cum a fost - din greseala in greseala spre trenul din gara (n-am gasit alta rima). Am plecat la drum cu noaptea'n cap dupa o seara lunga, udata bine cu diverse multe si amestecate - mare greseala; noroc ca am luat telecabina pana la babele... abia cand am ajuns la Omu mi-a mai trecut mahmureala, motiv pentru care nu m-am sinchisit sa scot nikonul si m-am jucat cu telefonul - second mistake. O alta greseala a fost ca nu am sunat sa facem rezervare pe la cabane si ne-am trezit ca la Omu si la Malaiesti era plin - asa ca n-am avut incotro si am stat peste noapte la Poiana Izvoarelor. E a doua oara cand dorm acolo - prima oara a fost cand eram la liceu si m-a oprit din drum o durere groaznica de masele, in rest am evitat. Acum nu am mai fi avut timp sa ajungem in Busteni si nici nu ne mai tineau picioarele sa ne ducem la Diham. Inca o greseala - am mancat acolo - ceaiul a fost minunat, ciorba a fost comestibila iar felul doi... cred ca au scapat toata sarea din solnita peste mancare. Nu recomand decat in situatii de forta majora; doar rasaritul se vede fain.

Mai departe ceva chestii subiective legate de samsung:
1. mi-a placut totusi ce a iesit in poznele de mai sus;
2. nu mi-a placut:
- ca se duce repede bateria, adica foarte repede;
- e prea usor ca sa-l folosesc pe post de aparat foto;
- la panorame nu prea te poti baza pe el; face lipirile aiurea si necesita multa postprocesare; cele mai mari probleme apar cand ai un personaj in cadru, iar cand acel personaj e sotia... e cam nasol pentru posesor. Ii rog pe cei de la samsung sa ma ajute sa-i explic sotiei ca telefonul asta smart e asa de destept ca nu vrea sa faca panorama daca apare in cadru, prin urmare sa binevoiasca sa se ascunda, sau daca ramane in cadru sa nu care cumva sa se miste sau sa comenteze ca apare in dublu exemplar suprapus!
- si nu prea stie ce-i aia semnal.

No comments: