Monday, February 18, 2013

despre o... omleta


de weekend... nu fac asta de obicei, dar acum shareuiesc un mesaj primit de la niste prieteni tare dragi, mesaj care m-a bucurat mult:
"Hello les Über cool Brasseurs,
Ce mai faceti voi, sper ca foarte foarte bine:)
Iti scriu doar sa iti martusisesc o mica intamplare de azi dimi:
in dimineata asta a fost randul meu sa pregatesc micul dejun, adica omleta fiindca eu am un arsenal foarte basic in bucatarie. In timp ce pregateam omleta nu stiu de ce mi-a venit sa o intorc si sa o rumenesc pe ambele parti.
Asa ca la masa cand a descoperit Andrei, a ramas inmarmurit, ca numai tu ai stilul asta inconfundabil de a prepara omleta asa ca ne-am apucat sa sporovaim de voi doi si ni s-a facut tare tare dor.
M-am gandit asadar ca mai bine sa shareuiesc si sa dau raportul. Tinem pumnii in tot ce faceti sa aveti weekend fain fain si sper sa gust si eu candva omleta de a ta."

Nu mai stiu cum faceam pe atunci omleta si cum de a retinut Andrei ca as avea un stil inconfundabil... cert e ca de o vreme reteta pe care o incropesc e cea de "omleta taraneasca" - cum se vede in capturile facute cu telefonul si pe care le-am grupat mai sus :)

Si noua ne e dor de voi!
Alles les brasseurs!

PS: Am o vaga banuiala ca ne-ar fi mult mai usor sa ne intalnim, altfel decat virtual, undeva prin lume... sa spunem de exemplu aici :P

1 comment:

heya said...

Ai un stil inconfundabil. Si mai mult decat atat, din weekendul ala ne gandim la voi in fiecare sambata dimineata cand pregatim micul dejun.

Iar fotografiile sunt o adevarata incursiune gastronomica. Nu te mai saturi si te topesti de placere doar privindu-le. Pe mine m-au purtat prin satul bunicilor.

Cat despre intalnire, s-a notat. Prima ocazie pentru a ne vedea altfel decat virtual este Faubourg du Lac, 1.
(Doar ca va trebui sa gateasca Leo ceva magic inainte:) ca sa ne antrenam serios:)

Va imbratisam cu mult drag,
A&A