Sunday, September 29, 2013

ne vedem in octombrie, da?


bilant de septembrie - dialoguri esuate. Pe scurt & fast forward.
Piciorul stang a avut un conflict cu niste arici de mare. S-a calmat dupa o sesiune de acupunctura submarina.
SGS3-ul meu a vrut sa testeze duritatea asfaltului. Acum are ecranul zob.
Laptop-ul meu a gasit de cuvinta sa discute... nu stiu cu cine, ce si mai ales de ce. Cert e ca are niste multe dungi de pixeli morti pe ecran. O sa-i spun de acum... zebra.
Sternul a vrut sa vada cat rezista intr-o coliziune directa si stupida cu marginea cazii. Nu prea rezista. Dureri nasoale.
Dureri si mai nasoale de stern in urma unei raceli. Fiecare stranut are un anume farmec dureros. Foarte dureros.

Is cam calm de felul meu, n-am comentat, n-am injurat, nu am strigat - desigur, nici nu ma mai tine pieptul, pe scurt - am fost calm.

Cuptorul - a cedat azi.
Pana aici! Stop! Toate ca toate, da' pana la mancare!
Privind asa, in sus, imi cam scapa printre dinti un "Ceapa caprii..." "Alo, nenea, da, tu, ala de sus! Asa-i ca la sfarsit de septembrie te opresti cu aruncatul? Vrei sa-mi zici ceva anume? Apai vorbesti cam repede, un bob zabava numa', hai, lasa-ma si pe mine sa le iau pe rand, usor, sa le diger linistit, sa inteleg ce si cum vrei sa-mi spui... Da' mai rar, rogu-te.
Si da, stiu, mai e o zi, ma mai poti surprinde cu debitul tau... De dus, le-oi duce toate de mi le arunci, nu zic nu. Ma mai doare piciorul, ma doare pieptul... le-oi duce, numa' sa mananc ceva. Chiar asa, auzi - da' ce-ai avut cu saracul cuptor?!?"
"Ceapa caprii..."

mai e o zi... ce-ar fi sa ma treziti cand se gata luna asta. Si in general, cand se gata cu aruncatul asta...

No comments: